Skoči na vsebino
Vaš partner za profesionalen tisk
0
  • 0 izdelkov

V košarici ni izdelkov.

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta tisk.arpos.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ( ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e- poslovanje.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani www.tisk.arpos.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. v primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabno spletne strani tisk.arpos.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.

Podatki o podjetju:

ArPoS International d.o.o.
Ljubljanska cesta 1, 2310 Slovenska Bistrica
Smo zavezanci za DDV, ID za DDV: SI45030642
Matična številka: 7249519000
Datum ustanovitve: 8.3.2017

Načini naročanja:

  • po telefonu 069 83 83 33
  • osebno
  • email
  • družbena omrežja
  • preko spletne trgovine

Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu v roku dveh ur od oddaje naročila.

Minimalno naročilo v spletni trgovini je 15 EUR.

Postopek naročanja v spletni trgovini:

  • Izberite izdelek
  • V primeru barv in velikosti pri izdelku, izberite atribute
  • Vnesite količino izdelkov in potrdite izbrano s klikom na gumb “V košarico”
  • Izdelke v košarici si lahko ogledate s klikom na ikono košarice na zgornjem delu spletne trgovine. Če želite odstraniti izdelek, kliknite na “X” ob izdelku, če želite spremeniti količino pa vstopite v košarico, spremenite količino in kliknite na gumb “posodobitev košarice”
  • Ko želite zaključiti z nakupom, v košarici kliknite na “nadaljuj na blagajno”
  • Na blagajni vnesite zahtevane podatke. Če želite prejeti račun na podjetje, vnesite tudi davčno številko podjetja
  • Če še nimate ustvarjenega računa, ga lahko ustvarite tudi pred zaključkom nakupa. Registriran račun ni pogoj za nakup.

Pridržujemo si pravico do sprememb brez predhodnega opozorila. Za morebitne napake ne prevzemamo nikakršne odgovornosti. V primeru nakupa folije/materiala, ki se prodaja po tekočih metrih si pridržujemo pravico do minimalne dolžinske/količinske variacije +/- 5%. Minimalna količina nakupa folije/materiala, ki se prodaja na meter je EN (1) tekoči meter. V primeru neažurirane cene ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Pozor! Po potrditvi naročila od njega ne morete več odstopiti. Če naročeni izdelki niso dobavljivi ali če je rok dobave daljši od navedenega v teh pogojih poslovanja, vas bomo o tem obvestili, vam predlagali druge izdelke ali vam v primeru že opravljenega plačila vrnili denar preko enakega plačilnega sredstva, kot ste ga uporabili za plačilo.

Hranjenje podatkov:

  • Podatki o vašem naročilu bodo hranjeni v sistemu e-trgovine in v programu za izdajanje računov (e-računi).
  • Trajno hranimo podatke, ki so zakonsko obvezni za obdelavo naročila.
  • Ostale podatke hranimo le, če se s tem strinjate. Kadarkoli lahko zahtevate izbris vaših podatkov.
  • Vse podatke hranimo skladno z GDPR in na podjetju običajen način.
  • Pogodba (račun) bo za naročene izdelke poslana preko email naslova, navedenega ob naročilu.
  • Podatke, povezane z obdelavo naročila, bomo uporabili za obdelavo, obveščanje in za pošiljanje naročila.

Rok obdelave naročila

Vaše naročilo bo obdelano v najkasneje treh (3) delovnih dneh. V tem času bomo vaše naročilo obdelali in potrdili ter vam sporočili, kdaj bodo naročeni izdelki pripravljeni za pošiljanje. Naročilo lahko prekličete ali spremenite do dokončne potrditve ali plačila. Dobavni rok začne teči z dnevom prejema plačila.

Prevzem in dostava

Naročeno blago vam pošljemo preko dostavne službe GLS ali Pošte Slovenije v roku 2-15 delovnih dni. Naročeno blago lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja, vendar upoštevajte dobavni rok, ki vam ga sporočimo ob potrditvi naročila. Blago dnevno naročamo iz skladišča v tujini. Stroški pošiljanja so odvisni od teže in dimenzij paketa ter naslova prejemnika. Strošek dostave plačate neposredno dostavljalcu (pri dostavi s Pošto Slovenije), če pa se odločite za dostavo preko GLS dostavne službe, bomo strošek dostave, glede na težo naročila, že vključili v predračun, ki ga prejmete na vaš email naslov. V primeru, da naročite izdelke v naši zalogi, je strošek dostave 5,90 EUR z že vključenim 22% DDV.

Zaloge:

Zaloge osvežujemo tedensko, zato ni zagotovljeno, da oznaka “na zalogi” velja v trenutku vašega naročila. V primeru, da željenega izdelka dobavitelj nima na voljo ali da bo dobavni rok daljši od navedenega v teh pogojih poslovanja, vas o tem obvestimo.
Ponudba v spletni trgovini je informativna, zaloga pa ni konstantna.

Cene:

Cene v spletni trgovini že vključujejo 22% DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila.
Če se cena med oddajo naročila in potrditvijo (plačilom) spremeni, kupcu omogočimo nakup po zanj ugodnejši ceni, če je potrditev (plačilo) izvedena v 24 urah po oddaji naročila.

Drugo:

Nakup v spletni trgovini je predvsem namenjen pravnim osebam, za katere ne velja Zakon o varstvu potrošnikov. V primeru, da opravite nakup kot fizična oseba (za srečanja, klube,…), se s potrditvijo teh pogojev poslovanja strinjate, da za vas veljajo enaki pogoji kot za pravne osebe, zaradi česar odstop od pogodbe po potrditvi naročila ni več mogoč.
V primeru naročila potiskanih izdelkov, skladno s 43.č členom, 2. točka, 5. odstavek, stranka nima pravice do odstopa od pogodbe, saj so ti izdelki narejeni po natančnih navodilih kupca in so prilagojeni njegovim potrebam. Izdelke tiskamo sproti, torej po naročilu. Zaradi specifičnosti takšni izdelki niso primerni za vračilo.

Pridržujemo si pravico do določitve najmanjšega zneska nakupa in pravico do odklonitve nakupa, če smatramo, da fizična oseba kupuje za osebno uporabo in se ne strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Naročeno blago je v lasti podjetja ArPoS International d.o.o. do plačila celotne kupnine.

Uporabnik ima pravico do preklica naročila, vendar mora sam kriti stroške poštnine v primeru, da smo naročilo že odposlali.

Reklamacije:

Reklamacije omogočamo izključno od predložitvi računa in reklamiranega blaga v celoti. Rok za najavo reklamacije je 8 dni. Reklamacijo pošljete na email sales@arpos.si. Prosimo, pošljite fotografije, iz katerih je razvidna napaka na izdelku in za kateri izdelek gre. Včasih je mogoče reklamacijo rešiti na podlagi fotografije, zato počakajte na nadaljnja navodila, preden nam izdelke vrnete. Rok za vračilo reklamiranih izdelkov je sicer 30 dni od datuma izdaje računa. Rok za obravnavo reklamacije začne teči z dnem, ko na naš naslov prejmemo vrnjene izdelke.
Rok za odpravo napak na tehničnih izdelkih, ki so v garanciji, je 30 dni, razen če je v garanciji proizvajalca navedeno drugače. Garancijski rok za tehnične izdelke je naveden v garancijskih listih proizvajalca. Rok za odpravo napak izdelkov, ki niso več v garanciji, je 60 dni. Če napak ni mogoče odpraviti, lahko zaračunamo stroške pregleda izdelka in poskusa odprave napak.

Garancijo ter stvarno napako lahko uveljavljate le ob predložitvi originalnega računa.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. (v skladu z 5. odst. 43d. člena ZVPot)

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.  (v skladu z 9.odst. 43. člena ZVPot)

Bistvene lastnosti blaga:

Materiali in posebnosti izdelave so navedeni pri samih izdelkih. Če določena lastnost ni navedena, nas kontaktirajte. Izbiramo preizkušene proizvajalce, vseeno pa pri promocijskih izdelkih prihaja do določenih odstopanj (na primer barva izdelkov lahko odstopa od serije do serije proizvodnje). Tabele velikosti so le informativne narave.

Pravica intelektualne lastnine

Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletne strani.

Slike izdelkov

Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini tisk.arpos.si.  V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

Piškotki 

– pravna podlaga : spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

 kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

– zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

– shranjevanje piškotkov : piškotki se lahko shranijo različno dolgo.

– začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

– trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.

 vrste piškotkov : nujno potrebni piškotki ( ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki ( ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne  z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti ( vaše uporabniško ime, regijo)in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki ( te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani ( oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov).

– upravljanje piškotkov : piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

  1. odstavek 43. d člena ZVPot določa, da v kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne (izroči podjetju ali osebi), ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje  v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom , kot ga je uporabil potrošnik. Vračila se ne vračajo gotovinsko.

Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :

  • neuporabljen
  • ne nošen
  • čist
  • nepoškodovan
  • s pritrjenimi etiketami in v originalni nepoškodovani embalaži.

Izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.  (v skladu z 9.odst. 43. člena ZVPot)

Izdelkov, kupljenih v akcijah, ni mogoče vrniti in za take izdelke ni reklamacije.

Če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.

Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen.

V zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov : sales@arpos.si ali na spodnji naslov :

ArPoS International d.o.o.
Ljubljanska cesta 1
2310 Slovenska Bistrica
Slovenija/ Slovenia

Izdelek, ki vam ne ustreza pošljite na spodnji naslov. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in nanj napišite številko vašega transakcijskega računa, na katerega vam bomo najkasneje v roku 14 dni po odstopu za ta izdelek nakazali vsa prejeta plačila, ki so bila potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila).

Načini plačila

ArPoS International d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun ArPoS International d.o.o. po ponudbi/predračunu.
  • PayPal oz. s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard, Visa, Visa Electron).

Za izdelke po naročilu vas bomo prosili za 100% avans ali celoten avans. Izdelek vam bomo dobavili v dogovorjenem roku. V kolikor dobava ne bo mogoča v tem roku, vam bomo avans vrnili na TRR v roku 15 dni. Če si po vplačanem avansu premislite in željenega artikla več ne želite, vam avansa ne bomo vrnili in ta propade. Prav tako niste upravičeni do koriščenja tega avansa za drug izdelek ali nakup. Vračilo ali menjava izdelkov po naročilu ni možna.

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani preko PayPala, vrnemo kupnino preko PayPal-a. Pri vračilih izdelkov, plačanih z kreditno kartico, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju ali nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti .

ArPoS International d.o.o.
Ljubljanska cesta 1
2310 Slovenska Bistrica
Slovenija/ Slovenia

Email : sales@arpos.si

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani tisk.arpos.si

Garancija

Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti. Podjetje jamči za originalnost vseh produktov.

Izključitev odgovornosti

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.

Podjetje odgovarja za celotno vsebino besedil in fotografij, objavljenih na naši spletni strani.

Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

Arpos International d. o. o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da Arpos International d. o. o. v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Arpos pregleda. Arpos ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Pravo

Pritožbe in spori

Podjetje ArPoS International d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  ArPoS International d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem ArPoS International d.o.o. lahko poveže telefonsko na številko +386 (0)69 83 83 33 ali po elektronski pošti na sales@arpos.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova sales@arpos.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. ArPoS International d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ArPoS International d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje ArPoS International d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Za morebitno reševanje sporov se lahko obrnete tudi na platformo za spletno reševanje sporov. Platformo SPRS najdete na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 01.11.2021

Posodobljeni splošni pogoji veljajo od 15.2.2023.

ArPoS International d.o.o., vse pravice pridržane